گوگل نسخه پایدار کروم ۱۲ را منتشر کرد

شرکت گوگل به صورت رگبار وار در حال بروز رسانی مرورگر کروم خود است و در حالی که چند ماهی از عرضه نسخه پایدار ۱۰ و بعد از آن کروم ۱۱ نگذشته بود این شرکت نسخه پایدار کروم ۱۲ را نیز منتشر کرد.

در نسخه جدید مرورگر کروم که نسخه ۱۲٫۰٫۷۴۲٫۹۱  است بهبود هایی در بخش امنیت ،حفظ حریم شخصی و قابلیت‌های گرافیکی صورت گرفته است.

در نسخه جدید گوگل تمام فایل‌های دانلود شده توسط مرورگر را از لحاظ آلوده بودن به بدافزارها کنترل می‌کند و گوگل اینفرایند را به نحوی انجام می‌دهد که خود کاربر متوجه انجام عملیات و کنترل وب سایت ها توسط مرورگر نمی‌شود.

شما اکنون می‌توانید به راحتی اطلاعاتی را که از وب سایت‌های اینترنتی بر روی رایانه شما ذخیره می‌شود را ساماندهی کرده که این قابلیت شامل فایل‌های فلاش پلیر که آنرا با نام فلاش کوکی می‌شناسیم  نیز می‌شوند.



جهت دیدن توضیحات کاملتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

کروم ۱۲ از فعال سازی گرافیکی سخت افزاری ۳D CSS پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد انواع افکتهای گرافیکی را بر روی مرورگر خود به بهترین وجه مشاهده کنند که برای دیدن قابلیتهای جدید این فعال ساز گرافیکی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید و با بره ناقلا سرو کله بزنید!.

سرانجام کروم ۱۲ دارای بهبودهایی در اینترفیس کاربری و تعیین نمودن وب سایت اصلی و جستجوی برنامه‌های کروم به صورت مستقیم از آدرس بار نیز است.

کروم ۱۲ هم اکنون از اینجا قابل دانلود و بارگذاری است و کاربران نسخه‌های پیشین نیز به صورت اتوماتیک به نسخه جدید بروز رسانی می‌شوند.

لینک دانلود مستقیم کروم ۱۲ برای ویندوز

لینک دانلود مستقیم  کروم ۱۲ برای  مک

لینک دانلود مستقیم کروم ۱۲  برای لینوکس

پی نوشت:راستی اگر روباه آتشین و کروم نبودند ما باید حالا حالا‌ها با اینترنت اکسپلورر تخته سنگ سرو کله می‌زدیم ،رقابت همیشه به نفع مصرف کننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد